l2Moonshade
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
l2Moonshade

Welcome

HomePortalLatest imagesSearchRegisterLog in

GM application

Go down 
+6
SaiN
MadBoy
Tubaneli
LuCyFeR
Ethan
Ios
10 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Ios
Admin

GM application Empty
PostSubject: GM application   GM application EmptyWed Jul 16, 2008 12:06 am

Official GM application

-In-Game Character Name(s):
-Age/Gender:
-Country/Main Language/Other Languages:
-How long have you been with us:
-How close is the closest Net Cafe that you go to?:
-Previous GM experience? If so, how long and on what servers. Importantly, what have you learned from it?:
-Why do you want to be a GM here:
-In an event you make, suppose it's a PvP event, what will you do? what measures will you take and what rules will you set?:
-What benefits do you think that you get if you became a GM?:
-What do you think that makes you uniquely more qualified than other people applying for GM too?
-Who(s) do you think people should pay the most respect to in life?:
Back to top Go down
Ethan

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyWed Jul 16, 2008 12:49 am

Ios wrote:
Official GM application

-Age/Gender:
-Previous GM experience? If so, how long and on what servers. Importantly, what have you learned from it?:
-In an event you make, suppose it's a PvP event, what will you do? what measures will you take and what rules will you set?:
-What do you think that makes you uniquely more qualified than other people applying for GM too?

Hello,
I am writing to you in connection to my interest to be a Game Master.. I think that my qualifications are very good for this post.. Look to my important things which you have requested..
- Interlord
- 19/ male
- Greece/ Greek/ English and French
- 2 days xD ( the server is new at least)
- I have internet to my house but my aunt has an internet cafe ( positive for a gm beacuse he can forward his server)
- I had a server with my father... 7 months and on an interlude pvp server.. I learned how to guide some players.. I like to learn to some players playing l2
- More players and friendly environment for the players
- Some gms want to be respected from the players because they are "GM" but NOT me.. Very Happy

I appreciate it that you gave me the opportunity to express my interest being a gm..

Yours faithfully,
Interlord...

My nickname is Ethan:P

Last edited by Ethan on Wed Jul 16, 2008 2:43 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
LuCyFeR

LuCyFeR

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyWed Jul 16, 2008 12:54 am

vote for ethan!!vote for ethan!!
Back to top Go down
Tubaneli

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyMon Jul 21, 2008 10:57 am

Guys like him should be GMs.
Back to top Go down
MadBoy

MadBoy

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyThu Jul 31, 2008 11:28 pm

well...first hello Cheesy
-In-Game Character Name(s):MadBoy
-Age/Gender:19/male
-Country/Main Language/Other Languages:i'm from Greece,so i speak greek,i also speak english very well and french
-How long have you been with us:i've been here since the day it got online
-How close is the closest Net Cafe that you go to?:i play from home...
-Previous GM experience? If so, how long and on what servers. Importantly, what have you learned from it?:i dont got previous gm experience...though i know most about gm commands etc...
-Why do you want to be a GM here:i suppose i wanna move to next level of gaming...so after playing a lot years in different servers i thought it's time to move on and start helping ppl,especially new gamers...
-In an event you make, suppose it's a PvP event, what will you do? what measures will you take and what rules will you set?:well i think 5vs5 events r hot especially when it is 5vs5 only selfbuffs,no pots,...that's pure skills...Cheesy
-What benefits do you think that you get if you became a GM?:well probably the experience on the other side of gaming would be great...beneficion does not mean goods but knowledge of course...
-What do you think that makes you uniquely more qualified than other people applying for GM too? well i am not special or something...so i can't say i'm better or smarter than others...
-Who(s) do you think people should pay the most respect to in life?:well the people who deserve respect is our family and out best friends that will be helping us whatever happens... bounce javascript:emoticonp('bounce')
bounce

Last edited by MadBoy on Thu Aug 21, 2008 12:37 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://l2moonshade.ucoz.com/
SaiN

SaiN

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyTue Aug 05, 2008 1:52 am

-In-Game Character Name(s):Sain
-Age/Gender:13-14 (13 years old and 2 months)
-How long have you been with us:Before server opens
-How close is the closest Net Cafe that you go to?:It's at about 5 mins but I play from home
-Previous GM experience? If so, how long and on what servers. Importantly, what have you learned from it?:Yes As i have created my own server i was admin(GM), but i have been Gm at l2purtification and l2darkjustice (they closed cuz admin's pc blew up)
-Why do you want to be a GM here:Becuz this is a nice hellbound server and i want to try this experience
-In an event you make, suppose it's a PvP event, what will you do? what measures will you take and what rules will you set?:The event will be 3v3 or 2v2 or last standing man!!!The rules will be :No bishops, No summoners(pets causing lag)
The winning team at 3v3 2v2 will take both players prizes depending on their kills and at last standing match depending on the number of the participants will be the prize
-What benefits do you think that you get if you became a GM?Respect and fame nothing more
-What do you think that makes you uniquely more qualified than other people applying for GM too?Nothing?
-Who(s) do you think people should pay the most respect to in life? My whole family and my friends
Back to top Go down
Ahmed

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyTue Aug 12, 2008 10:29 am

Ios wrote:
Official GM application

-Age/Gender:

-Ahmed
-19/Male
-Greece/Greek/English
-For Hopzone
-Have Internet in House
-I Have Had my own Server,But "OFFLINE" Because I Dont Have Good Connection And Computer.I Know Very Good About L2J And GM Work!
-More Players,Im Sure My Friend Will Change Server (With My Help As GM You Will Fix All Bugs, Skills ETC I Check And I Report To You! For 1 Balanced Server!)
-Because Every Time Connected.
-
-To Help Server!Ppl,To Make Event,Because Players Want To Enjoy.
-
Back to top Go down
Scovi

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyWed Aug 13, 2008 6:49 pm

-Scovi but if i get gm i will create a character named : Police
-17/Male
-Romania/romanian/english/a little bit spanish Very Happy
-1week
-I have internet at home Smile
-I have been gm on L2Xtrem,L2Light/i have learned that u have to be pacient with players
-I want to make events and keep order Smile
-It depends on Event...For startes i will give a 10 mins notice that a event will start..i will tele people to my choosed location,make clear all rules and will be just to every player
-I dont know..and i dont really want any..i just wanna help the sv Smile
-Not Corrupt,Really like making events,and very sociable
-Themselves
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyFri Aug 15, 2008 3:19 am

ti egine koritsia??
oli gm giname,
ena lew mono etsi k gini kanenas malakas gm k fao ban giati den me goustari na tou kaei oli ikogenia.....

poli dinoune pragmata san gm se filous, k an aniksi o server k do pekti kenourgio me antherial , tote oly otan to kanei o adm tote tha dite.. kserei kanenas pou theli na gini gm ti pezi me to oly k ta kamilia i paparia. kserete tpt einai to erotima?

posa bug report kanate???
poses fores mpenete online???
poso paparia iste???
apo psixologia posa sikonete?
me ekane k post o mad , xaxaxaxa
re , esy ta rules tou event den ksereis akomi, proti mera pou mpika arxises tis malakies...( apo emena ksero oti tha kaneis malakies san gm) --- tous allous den tou ksero na po tpt....alla gia mad ena exo na se dikso oxi na se po .!. akyre

gloses, les meta , poli gali pezoune re :S
xaxaxaxaxa
age oli kato apo 19

gm les meta!!!
pes enas apo esas niastike na boithisi ton server ??? blepete oly den douleuei exei bug pola, ego san kenourgios 1 eudomada pexnidi, exo rotisi xiliades gm k adm ti pezei me oly k ta kamilia, gm den thelo na gino gia na min lete oti dino pragmata se filous k malakies, k opoios to kanei auto tou gamiete olo to soi......

age 20
gloses ellinika-souidika-agklika-norbigika-boulgarika- k kati psila apo rosika =)
apo net i spiti an pezis den exei simasia, tespa ego spitaki mazi me tous tixous
event blepo , mad 1 event tha kaneis stin zwi sou se enan server 5 vs 5, omada les self buffs, bazo enan buffer k enan bd k pame meta, epidi eisai doom me les self buffs. (kalos- eksipnos) pane me sh k self buffs k ego me dominator k sta idia epipeda eksipne.... den kaneis ena event alla oti se katebei, 1 vs 1 , agones k alla diafora, mpes se ligo perisoterous server na mathis apo event... Wink

auta apo emena gg
Back to top Go down
http://babyy-boyy.hi5.com
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyFri Aug 15, 2008 12:50 pm

den iksera ti na kano k ksanaeirtha na patiso k merika bug k fixes Razz

1) olympiad den douleuei
2) kameal den douleuei
3) ta drop se stones (fire-water-earth-wind) einai poli aide, as poume ego ketra apo ta 600 terata pira 80 petres, auto den legete 1 sta 3 opos ksero oti itane 1 sta 3 ,( mporei na exei alaksi )
4) dino eipame ta drop ta kanate kala, alla ginane k poli eukola, se ena simio pas 10 metra k mazeueis 40 medals k apo tin alli ante na mazepseis 10
5) i antheria eipame kaliteri armor nai alla oxi k 8400 petres , an den alaksete to drop einai tote gia poli skisimo, to egkonaki mou tha tin parei an arxiso farma apo tora
6) gia armor ,ematha an pareis as poume dyn. mono ena komati as poume tin stoli k tin foresis kanei to set apo moni tis, diladi giati na katsis na kaneis farma gia oli tin stoli apo tin stigmi me 2 komatia kanei to ser Razz (sxedon ola ta dini)
7) an doulepsoune ta hero , k bgoune hero mono auti tha exoune blassed scroll gia ++ se icarus k alla opla k armor apo tin stigmi pou den eiparxi blassed sto game.. ( balteta alla ligo akriba)
Cool to idio gia ta books gia + ta skills. k auta se npc den tha xalouse.
9) an balete life stones na bgalete to silents apo life stone giati einai poli noob skill, pas xonis 5 hit k epiase o magos silents...
10) ta icarus weapon einai ligo akriba apo tin stigmi pou den eiparxi blassed scroll sto game , giati den aksizi na pareis icarus apo tin stigmi pou tha to kaneis as poume + 10 k thes na to pas k allo eno to s grade tha bgazi kalitero san 25+
(an thelete na bale akribo oplo balte epic tote)

11) an po k alla tha aniksoume 3pli selida Razz an aniksi o server enas adm i gm plz ena add sto msn Razz no_fear.baby_boy@live.com o server an ftiaxti ilikrina tha skizi, k tha kanoniso k ego tpt Wink na mazeuti kosmos. tha valo polous na kanoune vote k na mpoune Razz
12) kala xristougena Razz
13) THAT MASSAGER IS ONLY FOR THE GM¨S AND ADM
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyFri Aug 15, 2008 12:57 pm

aa gia na min lete oti to petaksa se lathos topic , iparxi logos XD
mou tin edose auto to topic XD
akou ekei na kanei ena 13 xronon post gia gm k enas mad k poli mad ashole xaxaxaxaxx
re akire, pare ta isia sou re file. akou 5 vs 5 evente k an den exeis 10 atoma tha perimeneis na pane 10 .xaxaxaxa
are mad me ekanes k gelasa molis ida to post sou re file,
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyFri Aug 15, 2008 1:10 pm

reeeeeeeeee
dont post nothing for my greek Razz lol!
i am greek re Razz talking bussines with gms and adm Razz lol! lol! lol! lol! Sleep
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyFri Aug 15, 2008 1:15 pm

Ethan wrote:
Ios wrote:
Official GM application
?:

- Some gms want to be respected from the players because they are "GM" but NOT me.. Very Happy

ethan if you will be a gm dont forget that

to idio lew k ego oli eina pektes oxi epidi o gm kanei kati parapano tha exei k respect Razz

to eipes k monos, edo epeksa se server o adm tou elege enas gamo tin mana sou k den to petouse giati iksere oti tha barethi alla me noobakia mazebeis kosmo Razz
elpizo min fame kanena ban Razz

apo emena exeis ena +
gia ton logo oti eisai kenourgios nomizo oti egrapses oti exeis net k auto einai kalo gia na sikothi o server (mporei)
k gia deutero logo giati den pao ton mad k enas palios exei k filous sto l2 k den goustaro ego na gamieme gia farma k kapoios allos na xarizi,
k mad opos simperiferese ena atomo ta idia skata tha fas piso..... ksana akire
Back to top Go down
SaiN

SaiN

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyTue Aug 19, 2008 11:54 pm

Froz3n poso retarded eisai?
Back to top Go down
MadBoy

MadBoy

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyThu Aug 21, 2008 12:36 pm

popopo eipa na koitaksw ta forum na dw an aizei tpt alla mlkies blepw
eidika autos o frozen me thn maria palamh sto xeri kai na grafei eleos
pantws re mlk frozen egw skisthka na bgalw auta p exw ki esu mish kourada mamo8refto erxesai k m les mlkies
popo partouza egw h mana s k h aderfi s giname...
bb for now ...later...kai frozen kopse to minarisma mikre k aston mpafo gia kanena p niw8ei pff asxoloume me 10xrona omg
Back to top Go down
WannaBeAlone

WannaBeAlone

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptySun Aug 24, 2008 1:41 am

skistikes pfff kalo kai auto to alo me ton toto to xsereis blaka
otan ta rates itan xpola kai ta mob petousan ta kerata tous skisimo to les
re nooba auto gtp gasmas ise kai oso gia manades asta auta den se perni
malaka patrine karablaxe boske ti ine to minaras re tiroblaxe dikia sas malakia
eleos blakes zwa patrinoi iparxei kai to malakas zwa niwste boskoi
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptySun Aug 24, 2008 4:31 am

re megale, ela xanioti xalkidiki , onoma laokratis voulgaris, ela na deis ton mikro na se gamiso tin kinonia mesa mpastarde, prosekse giati kati mangies ta legane san k sena , alla ta pathane mpastarde... afou eisai megalos ela re se enan mikkro pou les mikro. skato floroumpa....
polas k trela. thes msn na se dikso k tin poutsa mou re gamidi na dis gia 10 xxrono tha einai teras. me autin gamisa k ego tin mana sou, k o patera sou trabouse malikia k exini tin aderfi sou sta aftia re,,,,, gamo ton antitheo sou mpastarde , gamo to soi sou, gamo ton patera sou idika pou ekane ena lathos pou exise tin mana sou k genithikes.. ante megale, se perimeno.......to (10xrono)pou les se perimeni..... GAMO TIN MANA SOU POU GENITHIKES K ME POULAS TSAMPOUKA
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptySun Aug 24, 2008 4:40 am

mad, k min milas se parakalo gia mauro , giati eisai poli piso roufiane, den eimai sto mauro allou eimai...

k ota epina ego mauro mlk esi eglifes to pouli tou patera sou. aa k edo ena link na deis 10xrono
Back to top Go down
MadBoy

MadBoy

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptySun Aug 24, 2008 12:03 pm

EGW ena kserw...oti KAI OI DUO SAS MALAKES ME PARAKALAGATE NA MH SAS PETAKSW TA MATIA EKSW OPWS TIS MANADES SAS GIA AUTO AFHSTE TIS MLKIES...tespa epeidh bare8hka k filia sth mana sas i oi duo minaria kai gia na ksereis to minaras leei polla alla oi albanoi den to katalabainoun gi auto poutsa sth strougga kkthxbai
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptySun Aug 24, 2008 1:35 pm

ok re mad albane, ta tsifia moutre tote .!.

gg k apo emena , ena exo na se pw, eisai gia poli skotoma
Back to top Go down
MadBoy

MadBoy

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyMon Aug 25, 2008 4:15 am

Opou paw exw gurw m atoma xwris prosophkothta
th mia mfiloi thn allh ex8roi
e kai? sta @@ m den asxoloumai allo pff
Back to top Go down
WannaBeAlone

WannaBeAlone

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyMon Aug 25, 2008 4:52 am

den asxolise tha sou pw egw pou asxoloume
1on egw den sou ebrisa tin mana
2on an exeis ta @@ magako na brizeis manes min to kaneis pisw apo to pc
ela kai pesto sta moutra mou min kanw kamia malakia kai petaxtw mexri tin gamw poli
sou tin patra 2 wres makria mou ise giati den swnei tpt malakismeno akoma den
exeis bgei apo to abgo sou emathes na brizeis ena exw na sou kapote sto mellon
tha se petixw re mpastardi gia ti esi den exeis ta @@ na peis apo pio meros tis patras
ise ala ama kapote se brw mprosta mou to xsilo pou tha fas tha exoun na to lene kai
ta eggonia sou malakistiri ade pane minarisou blaxo twra me kamia katsika kai etsi kai
xsana peis tpt idika gia tin mana i to soi i otidipote exei sxesi me mena se exw gamisei
asxima malakismeno magepses kai brizeis manes 17 xronwn flwraki 7 xronia sto kefali sou
rixnw re pitsiriko gia auto bgale ton skasmo min se parei o diaolos
Back to top Go down
MadBoy

MadBoy

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyMon Aug 25, 2008 11:12 am

logia logia logia...pff pes p meneis na er8w...egw obria menw malakisthri
esu minareis hdh me thn katsika th mana s e?
mono logia skatoflore den pana m skas kai 10 xronia ta @@ 8a m klaseis
kserw pollous p legane tis idies mlkies me esena kai otan phga na tous brw m legane: pls re file vtaksi den eipame kai tipota....etc kai me breis flore 8a parakalas na pas spiti s xwris spasmeno sberko...
Back to top Go down
WannaBeAlone

WannaBeAlone

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyMon Aug 25, 2008 11:25 am

afou ise toso magas kai exeis toso megala arxidia ama se bgalei pote o dromos sou
prws athina ela na ta poume kai to pios tha gamisei piona tha to doume
to ti se legane oi aloi oi skatoflwroi filoi sou sta arxidia mou to ti tha sou pw egw apo
konta tha to deis kai den tha to xsexaseis ama gamas toso poli ela mou na ta
poume apo konta kai oxi pisw apo ta pc ala den nomizw na exeis ta arxidia
malakistiri logia ise mpas kai kwlosoume ala den masaw egw se eipa tha se
petixw mia mera kai to xsilo pou tha fas tha sou mini asxexasto malakismeno
Back to top Go down
fr0z3n

fr0z3n

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application EmptyMon Aug 25, 2008 12:30 pm

mad, mlk, eisai k mpounidia, pola mpouniadia k oxi mono k klotsidia stin mapa anapoda ena meta to allo,, mipos k strosis xaraktira... re athina thessaloniki opote erthis stile ena minima na ta poume mia apo konta na deis k ligo ton ekso kosmo se kaki meria, giati ekei pou meneis papara, oute to ebro den mathate ti eiani akomi.... pane traba kanena bizi apo kamia agelada gia na les oti epiases k bizi stin zwi sou... k otan bgaleis @@ ela mprosta mou na se matho na milas k me ta xeria...... 3 mpounidia eisai mangako, to sagoni tha sto gamiso re papara, k ti me les istories poli legane ta idia... ti na se pw k ego oti etroge enas 50 mpounidia sto idio simio k tou aniksa to sagoni sta 2?.... meso internet opos leei k to filaraki mou min poli polas trela, bgale arxidia k ela...
k ase ta anekdota poli legane paparies giati blepo poli se grafoune sto gkabli tous giati blepoune ti idos malakas eisai
Back to top Go down
Sponsored content

GM application Empty
PostSubject: Re: GM application   GM application Empty

Back to top Go down

GM application
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
l2Moonshade :: General Discussions :: General Discussion-
Jump to: